Książka o wsi

Od kilku godzin na nowo jestem tu na Ziemi Polickiej. Właśnie wczoraj wieczorem wróciłem spod Nysy, z Kępnicy z promocji monografii o tej pięknej wsi.

Ostatni post opublikowałem tuż przed wyjazdem tam. Za mało czasu, by podzielić się wrażeniami ze spotkania ze społecznością Kępnicy. Stąd narazie zachęcam do wejścia na facebook wpisać w wyszukiwarce Sołectwo Kępnica, by tam ujrzeć relację Darii Kacprzyckiej zarządzającej tą stroną. Jest też relacja na www.nysa.eu Młodzutka Darka robi bardzo dobrą robotę dla swej wsi i zamierzamy zawiązać szerszą współpracę w dziele promocji Kępnicy. Ja na spokojnie podzielę się osobistymi wrażeniami w najbliższe wolne dni.



Było bardzo sympatycznie wręcz podniośle, choć starałem się nadać spotkaniu luz i atmosferę miłego, wspólnego koleżeńskiego spotkania po latach.

jan, fot. Józef Sadłowski

Komentarze